Γιορτάσαμε και φέτος την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου τον Νοέμβρη του 1973.
Είδαμε φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα της εποχής εκείνης και ακούσαμε τραγούδια για τον αγώνα ενάντια στην δικτατορία.
Διαβάσαμε βιβλία...
και γνωρίσαμε ανθρώπους της τέχνης που αγωνίστηκαν για την δημοκρατία και τα έργα τους. Σχολιάσαμε το έργο χαρακτικής της Βάσως Κατράκη "Μνήμη Πολυτεχνείου"
και ζωγραφίσαμε σε βότσαλα όπως εκείνη,
γράφοντας στο πίσω μέρος συνθήματα
Συζητήσαμε τις έννοιες Δημοκρατία και Δικτατορία και καταγράψαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας
και ως δημοκρατικοί πολίτες αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές και να ψηφίσουμε τον πρόεδρο της τάξης μας.
Οι υποψήφιοι μίλησαν ...
και προχωρήσαμε στην ψηφοφορία...
και μετά στην καταμέτρηση των ψήφων
και επειδή είχαμε ισοψηφία κάναμε και επαναληπτικές ...και ιδού το αποτέλεσμα:
Πολύ χαρήκαμε την διαδικασία ...
Ενωμένοι όλοι φτιάξαμε ένα κολλάζ για να στολίσουμε την τάξη μας ,μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλονής,
χορέψαμε,
τραγουδήσαμε,
και φωνάξαμε το σύνθημα που είναι πάντα επίκαιρο:
ΨΩΜΙ ,ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Είδαμε φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα της εποχής εκείνης και ακούσαμε τραγούδια για τον αγώνα ενάντια στην δικτατορία.
Διαβάσαμε βιβλία...
και γνωρίσαμε ανθρώπους της τέχνης που αγωνίστηκαν για την δημοκρατία και τα έργα τους. Σχολιάσαμε το έργο χαρακτικής της Βάσως Κατράκη "Μνήμη Πολυτεχνείου"
και ζωγραφίσαμε σε βότσαλα όπως εκείνη,
γράφοντας στο πίσω μέρος συνθήματα
Συζητήσαμε τις έννοιες Δημοκρατία και Δικτατορία και καταγράψαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας
και ως δημοκρατικοί πολίτες αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές και να ψηφίσουμε τον πρόεδρο της τάξης μας.
Οι υποψήφιοι μίλησαν ...
και επειδή είχαμε ισοψηφία κάναμε και επαναληπτικές ...και ιδού το αποτέλεσμα:
Πολύ χαρήκαμε την διαδικασία ...
Ενωμένοι όλοι φτιάξαμε ένα κολλάζ για να στολίσουμε την τάξη μας ,μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλονής,
χορέψαμε,
τραγουδήσαμε,
και φωνάξαμε το σύνθημα που είναι πάντα επίκαιρο:
ΨΩΜΙ ,ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Πολύ ωραία όλα! Μπράβο σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή